Sponsorpakketten

Wij zijn verheugd met de door u getoonde interesse met betrekking het sponsoren van V.V. Unicum.

Sponsorpartners worden zeer gewaardeerd daar het dankzij hen mogelijk is om als vereniging te groeien en een belangrijke sociale positie in te blijven nemen binnen Lelystad. Omgekeerd profiteren sponsoren van het grote bereik dat wij als sportclub hebben, zowel fysiek op trainings- en wedstrijddagen als via onze socials.

Dat sponsoring van V.V. Unicum u geen windeieren zal leggen is een feit. Veel bedrijven hebben reeds ondervonden dat de sponsering van onze club zich ruimschoots terugbetaald.

Tweemaal per jaar organiseren wij sponsorbijeenkomsten waarbij wij trachten u en uw mede-sponsoren optimaal met elkaar in contact te brengen om zo uw zakelijk netwerk uit te breiden. Voor deze bijeenkomsten nodigen wij een interessante spreker uit en wordt er een leuke activiteit verzorgd.

Op dit moment hebben wij meer dan 200 sponsoren en voegen u graag aan deze lijst toe!

WEDSTRIJD

SPONSOR

TALENTEN

SPONSOR

JUPILERPAKKET

EREDIVISIEPAKKET

CHAMPIONSPAKKET

HOOFDSPONSOR

Vermelding naam en logo  op clubwebsite

⚽   ⚽   ⚽   ⚽

Reclamebord hoofdveld

⚽   ⚽   ⚽   ⚽

Introductie op socials bij aanvang sponsorcontract

⚽   ⚽   ⚽

Uitnodiging businessclub activiteit 2x per jaar

⚽   ⚽   ⚽

Vacatures op

clubwebsite

⚽   ⚽

Vermelding reclameboodschap

op digitaal

scorebord hoofdveld

⚽   ⚽

Logo op wedstrijd-

kleding 1e elftal

Vermelding welkomstbord ingang sportpark

Eenmalig sponsoring wedstrijdbal

(incl. foto op socials)

Vermelding op betreffende banner

NEXT MATCH

⚽

Als club streven wij, voor wat betreft het eerste elftal, promotie naar de 1e Klasse na. Op dit moment staan wij in de top 3 van de tweede klasse regio Oost. Met het aantrekken van voetballers met ervaring bij een BVO (Betaald Voetbal Organisatie) en het gerichter opleiden van onze jeugdspelers verwachten wij dit doel voor 2024 te halen. 70% van onze jeugdselectieteams speelt inmiddels op divisie-niveau.

Mede dankzij de Unicum Voetbalacademie speelt er momenteel een elftal aan spelers bij een BVO. Uiteraard behouden wij onze talenten graag zelf maar hoe mooi is het om te zien dat onze club ook naam verwerft als kweekvijver voor voetbaltalent. Devyne Rensch is hiervan uiteraard het grote voorbeeld.

Voor wat betreft het sociale aspect zijn wij in overleg met diverse scholen en jeugdinstellingen om op deze manier een positieve bijdrage te leveren aan de groei van jeugdig Lelystad én onze club.