Aan en afmelden

Aanmeldingen en wachtlijst informatie

Door een steeds toenemend aantal leden is vv Unicum steeds groter gegroeid en in het bijzonder het aantal jeugdleden is sterk toegenomen. Daar door zit vv Unicum op het randje van haar mogelijkheden wat betreft veldcapaciteit voor wedstrijden en trainingen.
Dit ondanks onze prachtige twee kunstgrasvelden.
Al geruime tijd zitten alle elftallen en teams vol, behalve de JO19 elftallen.
Hierdoor zijn we genoodzaakt om jeugd en senioren spelers die graag lid willen worden bij vv Unicum op een wachtlijst te plaatsen. De wachttijd kan in sommige gevallen oplopen tot meerdere jaren!

Wachtlijst en plaatsing

Plaatsing op de wachtlijst is alleen mogelijk na inschrijving bij de ledenadministrateur deze geeft de inschrijving door aan de desbetreffende coördinator. Zolang een speler op de wachtlijst staat, wordt er geen contributie in rekening gebracht. De wachtlijst, is voor de jeugd, ingedeeld per geboortejaar. De aspirant leden worden bij eventuele plaatsing, op volgorde van binnenkomst van de inschrijving, door de betreffende coördinator, hiervan op de hoogte gebracht. Het bestuur kan in uitzonderlijke gevallen, beslissen om af te wijken van de volgorde van binnenkomst.
Definitieve plaatsing van spelers wordt geregeld door de coördinatoren, i.s.m. de trainer of begeleider van een elftal of team.
Plaatsing is op dit moment echter alleen mogelijk als een speler binnen een team besluit te stoppen met voetballen.

Inschrijving

Om in te schrijven, dient men online, een volledig ingevuld inschrijfformulier, dus inclusief vrijwilligers gedeelte, in te zenden.
Het formulier vind u hier. Formulieren die onvolledig zijn ingevuld, worden NIET in behandeling genomen!

Op de pagina “Wie is wie” van deze site staat een overzicht van personen waar contact mee opgenomen kan worden voor aanmeldingen. Tevens kunt hier terecht voor vragen over eventuele wachtlijsten.

Opzeggen

Opzeggen als lid van Unicum uitsluitend via een mail naar de ledenadministratie

Opzeggen voor 30-06-2024
Later opzeggen dan 30-06-2024 heeft als gevolg dat u een contributieplicht heeft voor het hele seizoen 2024-2025.
Bij opzeggen tijdens het lopende seizoen bent u verplicht de contributie voor het hele seizoen te voldoen.
Het huidige seizoen, 2023-2024, is aangevangen op 01-07-2023 en eindigt op 30-06-2024.
Het seizoen 2023-2024 vangt aan op 01-07-2023 en eindigt op 30-06-2024.

In de mail vermelden:
volledige naam