Zaterdag, 19 november 2022.

Unicum JO12-4

Veensche Boys JO12-2

19 november 2022 11:15

R. Uiterwijk

Sportpark Schouw
Schouw 54 54 -01
8232XK
LELYSTAD

Onze boys moesten een thuiswedstrijd spelen tegen wederom een goede tegenstander. De aanvangstijd was vandaag 11:15 uur.

Je denkt dan he, lekker we hoeven niet zo vroeg ons bed uit en dan denk je dat de temperatuur ook wat hoger zal zijn rond dit tijdstip! Ik werd wakker en ik keek uit het raam. Ik dacht……. Heerlijk een zonnetje, helaas was ik zo dom om te denken dat de temperatuur ook goed zou zijn.

Ik wat ik vergeten om even te kijken wat de temperatuur nou werkelijk was ondanks het zonnetje.

Het was dus maar 4 graden. Een wind vanuit het Oosten met kracht 4. Er waren nog net geen ijsberen maar het scheelde niet veel. Goed…… de wedstrijd ging beginnen en het niveau verschil was niet groot. We kwamen helaas achter door een eigen goal. Ach weet je. Ik kan het wedstrijdverslag wel verder vertellen en zeggen dat de 2e tegengoal ook een eigen goal was. Oeps….heb ik het toch gezegd! We hebben uiteindelijk met 2-5 verloren. Hebben onze jongens keihard gewerkt! Een volmondige JA. Is ons een Team een echt team en stralen ze dat ook uit….. weer een volmondige JA.

Staan de ouders van onze boys achter onze strijders…. Weer een volmondige JA……

Bij ons team komen vaders, moeders, opa’s, oma’s, bonus vaders, bonus moeders kijken. Weten jullie hoe bijzonder dat is in deze tijd waar wij in leven.

Ik ben enorm trots op ons team maar ook op de ouders van ons team. Wij laten zien dat je als ouders er altijd moet zijn voor je kind. Of je nu gescheiden bent of niet. Het belang van het kind staat op nummer 1. Wij laten zien als team dat het allemaal mogelijk is!

Mijn verhaal gaat nu verder dan voetbal……maar ik wil mijn gevoel graag met jullie delen.

Ik ga dinsdag naar een vergadering van de jeugdcommissie van Unicum. Zoals het er nu naar uitziet wordt ik verantwoordelijk voor de leeftijd 13 en 14.

Antonietta zit momenteel in de kantinecommissie.

Jullie zijn tot niks verplicht maar als je tijd heb en er zin in heb…… meld je dan aan voor een kantinedienst.

NIKS HOEFT MAAR ALLES MAG.

Ik ga afsluiten.

Fijn weekend aan een ieder.

Jullie reporter