Wedstrijdverslag VVOP JO12-4 - Unicum JO12-4

Roelenengweg 0
3781BC
VOORTHUIZEN

De eerste wedstrijd van onze kleine strijders in fase 2 van dit seizoen.
De eerste uitwedstrijd van deze fase en wij hadden het geluk dat de wedstrijdsecretaris van VVOP deze wedstrijd had ingepland om 08.30 uur.
Bij iedereen ging de wekker zo rond 06.00 uur af. Heerlijk voor een zaterdag, haha.
Na een mooie reis in het donker via Speuld en Garderen kwamen wij iets voor 8 uur aan op het mooie sportpark in Voorthuizen.
De jongens begonnen aan de warming-up en de ouders genoten van een heerlijk kopje koffie in de kantine.

Het was 08.30 uur, de verlichting op het kunstgras van veld 4B stond aan en de scheidrechter floot voor het begin van de wedstrijd.
Gedurende de wedstrijd werd al snel duidelijk dat beide teams zeer aan elkaar gewaagd waren. Het spel ging heen en weer en beide teams kregen kleine kansjes. Helaas was de 2e kans van VVOP raak en kwam ons team op een 1-0 achterstand.  Kort na rust was de 3e kans van VVOP helaas ook raak en keken onze boys tegen een 0-2 achterstand aan.
De vader van Thijs stelde mij op mijn gemak en zei…  Komt goed dat repareren ze wel. Kort na zijn uitspraak werd het 2-1 door een fraaie goal van Thijmen. Er was nog genoeg tijd om de schade te repareren maar verder dan wat kleine kansjes en een mooi schot van Lennox in het zij net zijn we helaas niet gekomen.
We hebben verloren. Ik denk dat een gelijkspel een betere afspiegeling was van de wedstrijd. Het belangrijkste is dat het hele team keihard heeft gewerkt voor elkaar. Iedere speler heeft zijn stinkende best gedaan en kon met opgeheven hoofd het veld afstappen.
Ik ben trots op onze jongens en eigenlijk ook wel op de ouders die vandaag op dit tijdstip aanwezig waren.
Op naar volgende week. Dan een thuiswedstrijd om 09.45 uur tegen SDC Putten.
“ WIJ ZIJN UNICUM, WIJ ZIJN DE BESTE”

Geschreven door
Remco, vader van Rocco

jo12-4.jpeg

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!