Wedstrijdverslag WVF 1 – Unicum 1

8042AZ
ZWOLLE
tel. 038-4211708

Over de wedstrijd van afgelopen zaterdag kunnen we kort zijn. Geen beste pot met een voor de bezoekers teleurstellend resultaat 1-1. Al vrij snel werd duidelijk dat er maar één ploeg wilde voetballen en dat was de ploeg van Eric de Jongh maar voetballen op gras is wat anders dan op kunstgras en meestal zijn de wedstrijden niet denderend maar dat mag zeker geen excuus zijn voor de matige vertoning.

Als je in de 1e helft 80% balbezit hebt en de thuisploeg nauwelijks van haar eigen helft komt en je vervolgens tegen een counter aanloopt waaruit de thuisploeg de 1-0 op het score bord kan zetten kan niet anders dan gezegd worden dat WVF vocht voor elke meter en Unicum dacht het varkentje met weinig inzet wel te kunnen wassen.
Met twee wissels (Willem Jelle voor Walter en Lorenzo voor Yorick) dacht Eric het tij te kunnen keren. Vlak na rust leek het daar ook op toen Jason een voet tegen de bal kreeg maar de bal ketste via de grond en de lat weer het veld in. In de 57e minuut kreeg Unicum op een meter of 22 een vrijetrap. Gino nam plaats achter de bal en krulde deze heerlijk in de bovenhoek 1-1. Gek genoeg kon Unicum na de gelijkmaker niet doordrukken en kroop WVF uit haar schulp. Unicum kon geen vuist maken en Willem Jelle kreeg dom 2x geel dus rood. Unicum wisselde nog en maakte Sam plaats voor Wail en Yordi kwam voor Michel. Hoewel beiden de longen uit hun lijf liepen konden zij het verschil niet maken. Rest niets anders dan naar volgende week te kijken. VSCO komt dan op bezoek en de wedstrijd begint om 15:00 uur.

1-Unicum1_08-10.jpeg

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!